Bc. Michaela Winterová

Diplomová práce

Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění

Marketing strategy of the new product implementation - ecological heating
Anotace:
Cílem práce je navrhnout efektivní marketingovou strategii pro společnost Ecoheat, která vstupuje na trh s výrobky na spalování biomasy. Součástí práce je vysvětlení důležitých pojmů z oblasti vytápění. Ke zjištění potřebných informací bude provedena situační analýza a marketingový průzkum trhu.
Abstract:
The aim of the dissertation is to propose an efficient marketing strategy for the company Ecoheat, which penetrates the market with products of biomass combustion. An important component of the thesis is explaining the technical expressions in the field of heating. In order to gather the necessary information, the situation analysis and market research will be performed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Radek Moskovský
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting