Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění – Bc. Michaela Winterová
Bc. Michaela Winterová
Diplomová práce
Marketingová strategie zavedení nového výrobku na trh - ekologické vytápění
Marketing strategy of the new product implementation - ecological heating
Anotace:
Cílem práce je navrhnout efektivní marketingovou strategii pro společnost Ecoheat, která vstupuje na trh s výrobky na spalování biomasy. Součástí práce je vysvětlení důležitých pojmů z oblasti vytápění. Ke zjištění potřebných informací bude provedena situační analýza a marketingový průzkum trhu.Abstract:
The aim of the dissertation is to propose an efficient marketing strategy for the company Ecoheat, which penetrates the market with products of biomass combustion. An important component of the thesis is explaining the technical expressions in the field of heating. In order to gather the necessary information, the situation analysis and market research will be performed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/y0m31/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Radek Moskovský
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro zavedení nové řady krbových vložek na evropský trh
Jitka Součková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová