Monika Šinclová

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje jednotlivé kroky při tvorbě marketingového plánu; v metodice jsou popsány metody použité v marketingovém výzkumu. Praktická část je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro kavárnu KaféSC, který obsahuje situační analýzu, SWOT analýzu, stanovení …více
Abstract:
The subject of the Bachelor thesis is the creation of a marketing plan. The thesis is divided into three parts: theoretical, methodical and practical. The theoretical part explains the steps of a marketing plan; in the methodical part are described methods used in marketing research. The practical part is focused on the creation of the marketing plan for KaféSC café which includes a situation analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Švecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management