Monika Šinclová

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje jednotlivé kroky při tvorbě marketingového plánu; v metodice jsou popsány metody použité v marketingovém výzkumu. Praktická část je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro kavárnu KaféSC, který obsahuje situační analýzu, SWOT analýzu, stanovení …more
Abstract:
The subject of the Bachelor thesis is the creation of a marketing plan. The thesis is divided into three parts: theoretical, methodical and practical. The theoretical part explains the steps of a marketing plan; in the methodical part are described methods used in marketing research. The practical part is focused on the creation of the marketing plan for KaféSC café which includes a situation analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jana Švecová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management