Monika Šinclová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového plánu
Creation of marketing plan
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje jednotlivé kroky při tvorbě marketingového plánu; v metodice jsou popsány metody použité v marketingovém výzkumu. Praktická část je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro kavárnu KaféSC, který obsahuje situační analýzu, SWOT analýzu, stanovení …moreAbstract:
The subject of the Bachelor thesis is the creation of a marketing plan. The thesis is divided into three parts: theoretical, methodical and practical. The theoretical part explains the steps of a marketing plan; in the methodical part are described methods used in marketing research. The practical part is focused on the creation of the marketing plan for KaféSC café which includes a situation analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dpqbc/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Švecová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Andrea Štěpánková -
Analýza konkurence na trhu kaváren
Eva Lakomá -
Analýza konkurence e-shopu
Lukáš Cvečka -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Tereza Kalábová -
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
Hynek Bárta