Monika Šinclová
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu
Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje jednotlivé kroky při tvorbě marketingového plánu; v metodice jsou popsány metody použité v marketingovém výzkumu. Praktická část je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro kavárnu KaféSC, který obsahuje situační analýzu, SWOT analýzu, stanovení …víceAbstract:
The subject of the Bachelor thesis is the creation of a marketing plan. The thesis is divided into three parts: theoretical, methodical and practical. The theoretical part explains the steps of a marketing plan; in the methodical part are described methods used in marketing research. The practical part is focused on the creation of the marketing plan for KaféSC café which includes a situation analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dpqbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Andrea Štěpánková -
Analýza konkurence na trhu kaváren
Eva Lakomá -
Analýza konkurence e-shopu
Lukáš Cvečka -
Marketingový výzkum konkurence a konkurenčního prostředí.
Jan Ollender -
Analýza konkurence značek na trhu šperků
Tereza Kalábová -
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
Hynek Bárta