Optimalizace kampaní Performance Max pro e-shopy – Johanka Svobodová
Johanka Svobodová
Bachelor's thesis
Optimalizace kampaní Performance Max pro e-shopy
Optimization of Performance Max campaigns for e-shops
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na online marketing s důrazem na výkonnostní marketing. V úvodu práce je představen online marketing a jeho klíčové koncepty, jako jsou model See Think Do Care a rozdělení online marketingu na výkonnostní a brandový marketing. Následně je podrobněji rozebrán výkonnostní marketing, který zahrnuje metody jako PPC reklama, affiliate marketing, e-mailing a sociální média. Hlavní …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on online marketing with an emphasis on performance marketing. The introduction presents online marketing and its key concepts, such as the See Think Do Care model and the division of online marketing into performance and brand marketing. Subsequently, performance marketing is analyzed in more detail, encompassing methods such as PPC advertising, affiliate marketing, emailing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Filip Dvořáček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svobodová, Johanka. Optimalizace kampaní Performance Max pro e-shopy. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Administration / Economics and Management of Services
Theses on a related topic
-
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
Michal Provazník -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights