Hédonismus a emoce v marketingu mezinárodních kosmetických firem – Zuzana Binková
Zuzana Binková
Master's thesis
Hédonismus a emoce v marketingu mezinárodních kosmetických firem
Hedonism and Emotions in Marketing of Cosmetic Companies
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl čtenáře seznámit s rolí emocí a hédonismu v marketingu kosmetických firem. Vzhledem k šíři portfolia kosmetických produktů pro účely diplomové práce byly vybrány pouze oblasti dekorativní kosmetiky a barev na vlasy. Hlavním cílem je potvrzení či odmítnutí hypotézy H1 - dekorativní kosmetika je spíše hédonistické povahy a úzce souvisí s emocemi spotřebitelek, zatímco …moreAbstract:
This master thesis aims to acquaint the reader with the role of emotions and hedonism in the marketing of cosmetic companies. Due to the width of portfolio of cosmetic products, just areas of decorative cosmetics and hair colorants were selected. The main goal of the master thesis was to confirm or reject the H1 hypothesis – decorative cosmetic is rather hedonistic in nature and is closely related …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74100
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Eva Kašparová
- Reader: Jiří Stibor
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74100
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vstup kosmetické firmy CANNABIS Pharma-derm, s.r.o. na zahraniční trhy.
Kateřina JEDLIČKOVÁ -
Komunikační strategie kosmetické firmy Oriflame
Aneta Choutková -
Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o.
Kateřina Dragonová -
Vyhodnocení finanční pozice firmy s bio-sortimentem a její nástin jejich nemonetárních přínosů
Kateřina Adamcová -
Analýza českého trhu pro vstup izraelské firmy Ahava
David Havrda -
Marketingová strategie firmy Ryor
Kristýna Nejmanová -
Marketingová strategie firmy Adonis
Marek Vajdík -
On-line aktivity firmy DERMACOL
Lucie Pavlíčková