Pressesprache: Abonnementpresse versus Boulevardpresse – Mgr. Hana Zlámalová
Mgr. Hana Zlámalová
Diplomová práce
Pressesprache: Abonnementpresse versus Boulevardpresse
Newspaper Language: Broadsheets versus Tabloids
Abstract:
This final thesis compares main linguistic and stylistic characteristics of broadsheet and tabloid press. Süddeutsche Zeitung represents the broadsheet press and BILD-Zeitung represents the tabloid press.Abstract:
Tato diplomová práce srovnává hlavní jazykové a stylistické charakteristiky abonentského a bulvárního tisku. Deník Süddeutsche Zeitung zastupuje abonentský tisk, BILD-Zeitung je zástupcem bulvárního tisku.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wyu4m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Bulvární versus seriózní tisk z hlediska lexikální statistiky
Miroslav PÍŠTĚK -
Vývoj tištěných médií od knihtisku po digitální tisk
Veronika Božíková -
Bulvární tisk v České republice
Tereza Vyžďurová -
Bulvární tisk - analýza,proč lidé potřebují bulvár
Martina Kordiaková -
Biblické frazeologismy v titulcích v bulvárním tisku (na bázi českého, ruského a chorvatského jazykového materiálu)
Kristýna Antlová -
Textlinguistischer Vergleich ausgewählter Rubriken in einer seriösen Zeitung und einer Boulevardzeitung
Šárka PLZÁKOVÁ -
Textlinguistischer Vergleich ausgewählter Rubriken in einer seriösen Zeitung und einer Boulevardzeitung
Šárka PLZÁKOVÁ -
Phraseologie in der Pressesprache (dargestellt an Texten aus "DIE ZEIT" und "BILD")
Antonín Daniel