Bc. Milan Kratochvíl
Bakalářská práce
Školní vzdělávací program
School Training Program
Anotace:
Závěrečná práce je vypracování školního vzdělávacího programu, který je nutný pro naplnění nařízení MŠMT a realizuje významný krok ke skutečnému naplňování záměrů kurikulární reformy. ŠVP bude využit pro potřeby vyučování na středním odborném učilišti. Vypracovaný Školní vzdělávací program je pro obor vzdělání Kuchař-číšník pro pohostinství. Zaměřen je na problematiku propojení odborného výcviku a …víceAbstract:
The final examination work is an elaboration of the school training programme, which is necessary to fulfil the order of the Ministry of Education. It helps by the realization of the real fulfilling intentions of the curial reform. It will be used for teaching at he specialized high schools. This programme is specially modified for the occupation cook-waiter. It is directed on the problems between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pdjrn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedoucí: Ing. Miroslav Čadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Průřezová témata RVP v geografickém vzdělávání
Andrea Marcaníková -
Průřezová témata v projektech s využitím dramatickovýchovných metod
Ivana Honsnejmanová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií.
Anna Laslettová -
Školní vzdělávací program - obor Kosmetička
Lenka Vonderková -
Školní Vzdělávací program pro obor vzdělávání Hotelnictví, předmět praktického vyučování Učební praxe
Kateřina Fraitová -
Metody práce ve školní družině na základní škole speciální
Jana Bartošková -
Motivace k učení a školní úspěšnost u žáků inklinujících k trémě a žáků-trémistů
Jitka Tenklová -
Testy inteligence WISC-III a PDW ve vztahu ke školní úspěšnosti žáků školního věku s poruchami učení
Dana Bevilacquová