Marketingové strategie a aktivity pivovaru – Bc. Monika Felgrová
Bc. Monika Felgrová
Diplomová práce
Marketingové strategie a aktivity pivovaru
Marketing Strategies and Activities of the Brewery
Anotace:
Práce je věnována marketingovým aktivitám, řízení značky a online marketingu. V návaznosti na analýzu tržního postavení a marketingového mixu Pardubického pivovaru a. s. se práce zabývá dotazníkovým šetřením, zaměřeným na povědomí o společnosti Pardubický pivovar a vnímání jeho značek ze strany spotřebitelů. S ohledem na výsledky marketingového výzkumu jsou prezentovány možnosti upevnění pozice podniku …víceAbstract:
The thesis is dedicated to marketing activities, brand management and online marketing. Following the analysis of market position and marketing mix of the joint-stock company Pardubický pivovar the work deals with the questionnaire survey which is focused on awareness of the company Pardubický pivovar and the consumer's perception of its brands. Considering the results of the marketing research, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Felgrová, Monika. Marketingové strategie a aktivity pivovaru. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko