1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách – Anna Jelínková
Anna Jelínková
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách
1. Theoretical Part: Story of TV commercial in 30 seconds 2. Practical Part: Audiovisual work or Thematic set of Audiovisual works. Lenght at least 10 min, Production
Anotace:
Práce se zabývá výrobou audiovizuálního díla - televizní reklamy, spotu, filmu. Přibližuje nejzásadnější rozdíly v porovnání filmové a reklamní výroby. Prochází výrobou od počátečních příprav až k předání výsledku klientovi. Přináší informace o rozdělení reklamy se zaměřením na televizní reklamu. Má sloužit jako informační vodítko do terminologie filmové výroby.Abstract:
Bachelor thesis deals with creation of TV commercial. It is simple approximation of main differences of making film and commercial. It describes the process of development from the beginning till the final step which is presenting the result for a client. It brings in-formation about dividing types of commercials and focuses on TV commercials.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zveřejnit od: 10. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jelínková, Anna. 1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách . Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce