Diagnostikování hudebnosti podporující jazykovou gramotnost žáků 5. ročníků základní školy – Veronika Kaláčová
Veronika Kaláčová
Master's thesis
Diagnostikování hudebnosti podporující jazykovou gramotnost žáků 5. ročníků základní školy
Diagnostics of Musicality Focusing on Language Literacy of Fifth Grade Primary School Students
Abstract:
Diplomová práce se zabývá souvislostmi mezi hudebností a jazykovou gramotností v cizím jazyce. Práce má teoreticko-empirický charakter, její první část se věnuje teoretickým východiskům hudebnosti a jazykové gramotnosti, též jsou představeny jejich styčné body. Empirická část představuje výzkum, jehož cílem bylo zjistit, jaké souvislosti lze nacházet mezi úrovní hudebnosti a jazykové gramotnosti žáků …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the relationship between musicality and language literacy in a foreign language. It has a theoretical-empirical character. The first part focuses on the theoretical basis of musicality and language literacy, while also introducing mutual specific features. The empirical part presents research, in which the aim was to discover what observable connections there are between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Libuše Jelénková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALÁČOVÁ, Veronika. \textit{Diagnostikování hudebnosti podporující jazykovou gramotnost žáků 5. ročníků základní školy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2021. Available from: https://theses.cz/id/xyrsxj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kaláčová, Veronika. Diagnostikování hudebnosti podporující jazykovou gramotnost žáků 5. ročníků základní školy. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Diagnostika strategií učení angličtině jako cizímu jazyku u žáků 6. třídy základní školy
Renata Večerková -
Rozvoj komunikačních kompetencí v českém jazyce u žáků s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni ZŠ
Petra Němcová -
Hudební schopnosti a výslovnost u žáků učících se anglický jazyk na 1. stupni ZŠ
Anna Dubská -
Metódy vizualizácie a analýzy elektroakustickej hudby a posteriori
Kristína Ščasná -
Motown v letech 1967–1969: Hudební vývoj a proměny se zaměřením na The Marvelettes, The Supremes a The Temptations
Ondřej Kovář -
Sonáta pro klavír a flétnu a Les Chants de Nectaire v kontextu flétnové tvorby Charlese Koechlina
Kristýna Farag -
Josef Berg a jeho snaha o tzv. novou lidovou píseň /autorská tvorba a spolupráce s A. Gorlovou a dalšími
Karolína Havránková -
Analýza hudby v rádiových reklamách a její možné působení na posluchače
Lucie Kalandříková