Bulvarizace a média veřejné služby – Daniela LUKEŠOVÁ
Daniela LUKEŠOVÁ
Master's thesis
Bulvarizace a média veřejné služby
Tabloidization and public service media
Anotácia:
Tato diplomová práce směřuje k nalezení rozdílu mezi komerčními médii a médii veřejné služby vzhledem ke stupni bulvarizace. Práce vychází z předpokladu, že bulvární principy nezasahují jen komerční média, ale v důsledku postupného vývoje mediálního průmyslu pronikají i do médií veřejné služby. Práce se tedy zaměřuje na důvody i podoby pronikání bulvárních principů do veřejnoprávních médií. V teoretické …viacAbstract:
This thesis seeks to define the difference between commercial media and public service media, given the degree of tabloidization. The work is based on the assumption that the tabloid principles do not interfere only the commercial media, but due to the gradual development of the media industry they even penetrate the public service media. The work is focused on the reasons and forms of penetration …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
17526
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKEŠOVÁ, Daniela. Bulvarizace a média veřejné služby. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Primary school teaching / ČJ-OV/ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní teorie firmy
David Martínek -
Řízení výrobního podniku s využitím teorie cirkulární ekonomiky
Svitlana Strelko -
Alternativní teorie firmy
Dmitriy Myakotskiy -
Společenská odpovědnost korporací v České republice - teorie a praxe
Helena Továrková -
Audit společenské odpovědnosti firmy v prostředí Průmyslu 4.0
Anna Tóthová -
Etika jako nástroj společenské odpovědnosti retailingových firem
Valeriia Tsap -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Genderové stereotypy v rozhlasové publicistice. Případová studie pořadu Českého rozhlasu Plus Den podle.
Daniela PEŠKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva