Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník – Bc. Michala Kucziaková
Bc. Michala Kucziaková
Master's thesis
Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník
Competitive strategy of company Všesportovní areál Obří sud Javorník
Anotácia:
Všesportovní areál Obří sud Javorník je místem, které svým zákazníkům poskytuje, jak již z názvu firmy plyne, širokou nabídku sportovního vyžití. Z důvodu pouze čtyřleté působnosti, se snaží budovat silnou pozici ve svém konkurenčním prostředí. Firma ale nemá stanovenou konkrétní konkurenční strategii, k čemuž jí má dopomoci tato diplomová práce. Diplomová práce v teoretické části řeší, jakým způsobem …viacAbstract:
Všesportovní areál Javorník Obří sud Javorník is a place that provides its customers, as the company name implies a wide range of sport activities. Because of only five years of operation, the company is trying to build a strong position in its competitive environment. But this company hasn´t a specific competitive strategy so this thesis should bring some solutions. In theoretical part the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2015
Zverejniť od: 9. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kucziaková, Michala. Konkurenční strategie firmy Všesportovní areál Obří sud Javorník. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Monika Giebischová -
Diferenciace odsouzených a psychologické aspekty s diferenciací spojené
Jana Fabíková -
Diferenciace odsouzených ve výkonu trestu odnětí svobody a obviněných ve vazební věznici
Tereza Kolouchová -
Vztah mezi intrapsychickou složkou sebe-diferenciace a častostí psychosomatických stesků v období vynořující se dospělosti
Denisa Konvalinová