Bc. Soňa Lavičková

Bakalářská práce

Dopad krize COVID-19 na chování spotřebitele na trhu s potravinami

Impact of the COVID-19 crisis on consumer behavior in the food market
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje chování českých spotřebitelů při nákupu potravin v době koronavirové pandemie v České republice. V teoretické části bakalářské práce jsou shrnuty obecné poznatky o spotřebiteli a jeho chování. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na zjištění postojů spotřebitele v rámci volby prostředí, bezpečí, průběhu nákupu a vnímání komunikačních kanálů v období koronavirové krize
Abstract:
The bachelor thesis analyzes the behavior of Czech consumers when buying food during a coronavirus pandemic in the Czech Republic. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes general knowledge about the consumer and his behavior. The practical part of the bachelor's thesis focuses on finding out the attitudes of consumers in the choice of environment, security, purchase process and perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Březinová
  • Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku