Politický marketing v regionálních podmínkách – Bc. Ladislav BURGR
Bc. Ladislav BURGR
Bachelor's thesis
Politický marketing v regionálních podmínkách
Political marketing in regional conditions
Abstract:
Bakalářská práce na téma {\clqq}Politický marketing v regionálních podmínkách`` se zabývá po-litickým marketingem v České republice. Cílem není obsáhnout politický marketing na celostátní úrovni nebo politický marketing {\clqq}velkých`` politických stran, ale zhodnotit vyu-žívání této marketingové disciplíny na regionální úrovni a regionálními politiky. Více než 17 let po změně politických poměrů v …moreAbstract:
Bachelor project ``Political marketing in regional conditions{\crqq} deals with political marketing in Czech Republic. The goal is not to include political marketing on nation-wide level or political marketing of {\clqq}big`` political parties, but to review application of this marketing discipline on a regional level with regional politicians. There is a question after 17 years of political change …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7498
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BURGR, Ladislav. Politický marketing v regionálních podmínkách. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Analýza komunikace politických subjektů v České republice a Slovenské republice: využití náboženství k sekuritizaci
Matěj Mach -
Komunikace prezidentských kandidátů na Instagramu
Aleš Šenk -
Persona Donalda Trumpa a jeho politická komunikace na Twitteru po prezidentských volbách v roce 2020
Vojtěch MAKOVSKÝ -
Politika, diplomacie, písemnosti. Komunikace mezi císařským dvorem a Mantovou v letech 1378–1437
Ondřej Schmidt -
Marketingová komunikace politické strany
Jaroslav Starý