Vývoj speciálních efektů a jejich dopad na filmovou produkci v rámci fenoménu Godzilla – Bc. Vojtěch Kozlíček
Bc. Vojtěch Kozlíček
Bakalářská práce
Vývoj speciálních efektů a jejich dopad na filmovou produkci v rámci fenoménu Godzilla
The history of special effects in Godzilla and its influence on film production
Anotace:
Bakalářská práce sleduje proměnlivost speciálních efektů v japonském filmovém žánru Kaiju eiga, konkrétně u svého nejproslulejšího zástupce Godzilly. Z historického hlediska je Godzilla zasažena érou praktických, ale i počítačově generovaných speciálních efektů. Tvůrci tedy užívali během let rozličné postupy, jak monstrum vyobrazit na filmovém plátně, a proto je Godzilla ideálním případem, na němž …víceAbstract:
The bachelor thesis follows the variability of special effects in the Japanese film genre Kaiju eiga, specifically by its most famous representative character Godzilla. Historically, Godzilla is hit by an era of practical but also computer-generated special effects. So, over the years, the creators used different ways to depict a monster on a film screen, and therefore Godzilla is the ideal case where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r110d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Tkaniny se speciálními optickými efekty
Adéla Bílková -
Vlivy digitalizace kinematografie v kontextu jednosálových kin
Miroslav Marouš -
3 D kinematografie v kameramanské praxi
Martin Tichovský -
Digitalizace brněnských kin
David Melcher -
Rekonstrukce paměti barevného (Československého) filmu v době jeho digitalizace v zemích tzv. ORWOREGIONU
Miloslav Novák