Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ – Mgr. Kristýna Jarošová
Mgr. Kristýna Jarošová
absolventská práce studenta CŽV
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Teaching method "Philosophy for Children" The possibilities of using philosophy in teaching 4th and 5th grade at primary school
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá výukovou metodou filozofie pro děti a možnostmi jejího využití ve výuce žáků 4. a 5. tříd základní školy. Cílem práce je navrhnout tři aktivity s prvky metody filozofie pro děti, které lze zařadit do výuky žáků na I. stupni ZŠ. První část práce je teoretická. Pojednává o historickém vývoji metody filozofie pro děti, o jejím specifickém zaměření na bádající společenství …víceAbstract:
This final thesis is focused on the teaching method philosophy for children and its possibilities of use in teaching the 4th and 5th grade at primary school. The main task of this thesis is to propose three activities that can be used in teaching. The first part of this work describes the history of philosophy for children, its focus on the community of inquiry and the authority of the teacher. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Trčka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROŠOVÁ, Kristýna. \textit{Výuková metoda ''Filosofie pro děti'' Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/xzafld/.
Jak správně citovat práci
Jarošová, Kristýna. Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ. Liberec, 2021. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Původní zámecká sbírka v v Kroměříži. Katalog její dosud nezpracované části (signatury A4740 – A4992, A5000 – A5074
Magdaléna Petrášová -
Komparace nástupu k moci 4. a 5. generace čínských vládnoucích stranických elit s ohledem na konsolidaci moci a nástroje legitimace moci
Tobiáš Lipold -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Ab initio analýza struktury a stability fází Ti2Sn a Co1,5Sn
Petr Čípek -
Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol
Ema JEŘÁBKOVÁ -
Frazeologická a frazeosémantická kompetence žáků ve výuce českého jazyka ve 4. a 5. ročnících Základní školy Za Chlumem, Bílina
Tereza MOUCHOVÁ -
Znalost a chápání frazémů u žáků 4. a 5. ročníku na ZŠ Přemyslovců v Lounech
Marcela HONSOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva