Mgr. Kristýna Jarošová

absolventská práce studenta CŽV

Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ

Teaching method "Philosophy for Children" The possibilities of using philosophy in teaching 4th and 5th grade at primary school
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá výukovou metodou filozofie pro děti a možnostmi jejího využití ve výuce žáků 4. a 5. tříd základní školy. Cílem práce je navrhnout tři aktivity s prvky metody filozofie pro děti, které lze zařadit do výuky žáků na I. stupni ZŠ. První část práce je teoretická. Pojednává o historickém vývoji metody filozofie pro děti, o jejím specifickém zaměření na bádající společenství …více
Abstract:
This final thesis is focused on the teaching method philosophy for children and its possibilities of use in teaching the 4th and 5th grade at primary school. The main task of this thesis is to propose three activities that can be used in teaching. The first part of this work describes the history of philosophy for children, its focus on the community of inquiry and the authority of the teacher. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jarošová, Kristýna. Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ. Liberec, 2021. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická