Formy distribúcie poistných produktov vo vybranej poisťovni – Erik Trubač
Erik Trubač
Bachelor's thesis
Formy distribúcie poistných produktov vo vybranej poisťovni
Forms of distribution of insurance products in selected insurance company
Abstract:
The thesis deals with the forms of distribution of insurance products in a selected insurance company, namely in Kooperativa, a.s. VIG. The aim of the work is to analyse and review the system of selling insurance products in both traditional and modern ways, and propose the possibilities of improvement of insurance distribution in the selected commercial insurance company. The first chapter focuses …viacAbstract:
Predložená bakalárska práca sa zaoberá formami distribúcie poistných produktov vo vybranej poisťovni, konkrétne v poisťovni Kooperativa, a. s. VIG. Cieľom práce je komplexne analyzovať a zhodnotiť systém predaja poistných produktov tradičným a moderným spôsobom a navrhnúť možnosti zlepšenia distribúcie poistenie vo vybranej komerčnej poisťovni. Prvá kapitola je zameraná na oboznámenie sa s pojmom poisťovníctvo …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vijag/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
- Oponent: Ing. Valér Demjan, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Úloha marketingu v činnosti finančnej inštitúcie
Gabriela Krupova -
Súčasné trendy marketingu v poisťovníctve v SR
Kristína Hegedűšová -
Využitie nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej banke
Ivana Kačmárová -
Marketing strategy of VZP ČR (General health insurance company of the Czech republic) and its practical implementation
Veronika Jindrová -
Event marketing pojišťovací společnosti
Veronika Skalková -
Marketing v pojišťovnictví a prodejní kanály
Milan Števlik -
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh
Ján Grozanič -
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh vybranej spoločnosti
Kamila Štefaniaková