Milan Dobrovolný

Bachelor's thesis

Influencer marketing a jeho využití pro propagaci hotelů

Influencer marketing and its use for hotel promotion
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na způsoby propagace hotelů za pomocí influencer marketingu zejména s využitím krátkých videí, prostřednictvím kterých se zvýší povědomí o hotelu a jeho postavení na sociálních sítích. Teoretické část vymezuje základní pojmy influencer marketingu, marketingu v cestovním ruchu a tvorby videí. Praktická část obsahuje analýzu úspěšných videí, srovnávání kampaní v různých lokalitách …viac
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the ways of promoting hotels by influencer marketing by using mainly short videos, through which the awareness of the hotel and its position on social networks will increase. The theoretical part defines the basic concepts of influencer marketing, marketing in tourism and video creation. The practical part includes analysis of successful videos, comparison of campaigns …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / specializace:
Trade and Services Management / Trade Management