Lenka FRYDOVÁ

Diplomová práce

Komparativní analýza současných učebnic OV z hlediska implementace průřezového tématu multikulturní výchova

Comparative analysis of the current civics textooks in terms of implementation of cross-cutting theme of Multicultural education
Anotace:
Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola je věnována vymezení pojmů multikulturní výchovy, druhá část charakterizuje multikulturní výchovu jako jedno z průřezových témat RVP ZV. Třetí kapitola je stěžejní části této práce. Je rozdělena na dvě oblasti, teoretickou a praktickou. Teoretická vymezuje pojem učebnice, strukturu a funkce učebnic a hlavní směry výzkumu základního edukačního média. Praktická …více
Abstract:
The work is divided into three parts. The first chapter is devoted to definitions of multicultural education, the second part describes multicultural education as one of the cross-cutting themes RVP ZV. The third chapter is a key part of this work. It is divided into two areas: theoretical and practical. Theoretical defines the concept of textbooks, the structure and function of textbooks and guidelines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Denisa Labischová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRYDOVÁ, Lenka. Komparativní analýza současných učebnic OV z hlediska implementace průřezového tématu multikulturní výchova. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta