Marketing telekomunikačních operátorů a Internet – Martina Balcarová
Martina Balcarová
Bakalářská práce
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Mobile operator´s marketing and internet
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu mobilních telekomunikačních operátorů v České republice a jejich počínáním v oblasti marketingu. Teoreticky se zaměřuje na současné trendy v marketingové komunikaci, marketingem na internetu a mobilním marketingem. Aplikační část mapuje historický a současný vývoj trhu mobilních operátorů v ČR a dále nastiňuje aktivity jednotlivých operátorů v oblasti marketingových …víceAbstract:
Mobile operator's marketing and internet This bachelor thesis deals with marketing communications of the main three mobile operators on the Czech market and also gives a brief analysis of this market. The theoretical portion of the thesis is focused on current trends in marketing communications, internet and mobile marketing. The application section then describes the market of Czech mobile services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20164
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jan Svatoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20164
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální mobilní operátoři na trhu ČR a právní ochrana spotřebitele
Dana Horníková -
Telekomunikační služby nabízené mobilními operátory pro nefiremní klientelu
Michaela Šmídová -
Virtuální telekomunikační operátoři
Jan Šesták -
Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
Jakub Čihák -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev