M-learning ve vzdělávání dětí na speciálních školách – Marie BACKOVÁ
Marie BACKOVÁ
Bachelor's thesis
M-learning ve vzdělávání dětí na speciálních školách
M-learning in the education of children in special schools
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou mobilního vzdělávání na speciálních a praktických školách. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části práce jsou uvedeny důležité pojmy vztahující se k problematice, krátká charakteristika mobilních zařízení, možnosti využití M-learningu a jeho výhody a nevýhody. Předmětem praktické části práce je analýza dostupných mobilních vzdělávacích aplikací, …viacAbstract:
This (bachelor) thesis is about using mobile devices for teaching at special and practical schools. It is divided into two segments. The first segment is theoretical, second one is practical. Theoretical segment consists of related nomenclature, definitions and brief characteristics of usable mobile devices. This part also includes possible utilization of M-Learning, it's advantages and disadvantages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BACKOVÁ, Marie. M-learning ve vzdělávání dětí na speciálních školách. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Information Science / In-Vv 2ob.
Práce na příbuzné téma
-
M-learning formou audiovizuálního zpracování
Michaela Mia Machová -
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Jan Znamenáček -
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Michal Studnička -
Using mobile applications in autonomous English language learning for adult learners at the A1 – B1 level of proficiency.
Valeriya Semikova -
Využití m-learningu ve vzdělávání
Petr Klápště -
Návrh a implementace webové aplikace pro edukaci v oblasti daní
Martin Čáp -
Sexuální edukace a její aplikace na druhém stupni základního vzdělávání.
Jan REICH -
Sexuální edukace a její aplikace na druhém stupni základního vzdělávání.
Jan REICH