The proportion of language skills in English textbooks at lower secondary schools – Bc. Ivana Maděřičová
Bc. Ivana Maděřičová
Diplomová práce
The proportion of language skills in English textbooks at lower secondary schools
The proportion of language skills in English textbooks at lower secondary schools
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu a styl učebnic anglického jazyka. Práce se zabývá hodnocením a srovnáním dvou učebnic, které jsou nejvíce používány na Brněnských základních školách. Teoretická část definuje některé klíčové pojmy, zabývá se funkcí učebnic, metodologii a je také zaměřena na typy učebnic a jejich strukturu. Cílem praktické časti je zjistit názor učitelů na učebnice, pomocí …víceAbstract:
The thesis focuses on analzing and the style of English textbooks. The work deals with evaluation and comparison of two textbooks, which are most frequently used at lower secondary schools in Brno. The theoretical part defines key terms, the function of textbooks, methodology and is also focused on types of textbooks and its structure. As for the practical part, the aim is to find out, which textbooks …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bydtp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Libor Juhaňák -
Venkovní učení v Bohnicích a jejich okolí a jeho efektivita v hodinách přírodovědy a vlastivědy
Barbora KOLÁŘOVÁ -
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice
Lenka Pavlíčková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Ověření efektivnosti výuky anglického jazyka modelem blended learning aplikovaným v distanční části online komponentem MyEnglishLab
Danuše Vymetálková