Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy – Bc. Markéta Suráková
Bc. Markéta Suráková
Diplomová práce
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Integration of children with behavioral disorders and with a deprivation syndrome on the second degree of mainstream elementary school
Anotace:
Tématem diplomové práce je individuální integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy. V první kapitole teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti psychické deprivace. Jsou popsány podmínky jejího vzniku a možné důsledky v kognitivním, emočním a sociálním vývoji. Druhá kapitola definuje poruchy chování, věnuje se faktorům, které mohou …víceAbstract:
The thesis topic is concerned with integration of a child as an individual with mental disorder and deprivation syndrome during the 2nd stage of elementary school development. The basic psychic deprivation terminology is introduced in the first chapter of a theoretical section. Furthermore, the conditions required for the manifestation of such a deprivation are discussed along with possible consequences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nokq7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SURÁKOVÁ, Markéta. \textit{Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/xzq548/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová