Optimalizace marketingové strategie vybraného sportovního klubu – Mgr. Lenka Březinová
Mgr. Lenka Březinová
Diplomová práce
Optimalizace marketingové strategie vybraného sportovního klubu
Optimization of Marketing Strategy in Selected Sports Club
Anotace:
Diplomová práce se primárně zabývá analýzou vybraného sportovního klubu se zaměřením na volejbalový oddíl. Výstupem této analýzy je optimalizace současné marketingové strategie volejbalového týmu žen. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmů z oblasti socioekonomické, na organizační strukturu ve sportu včetně jeho financování. Podrobně jsou popsána i fakta týkající se managementu a marketingu …víceAbstract:
The diploma thesis primarily aims to analyse the environment of the selected sports club with the main focus on the volleyball club. The output of the analysis is to optimise the current marketing strategy of the female volleyball team. The theoretical part defines the terms from the socio-economic field and the organization structure in sport including its financing. The terminology of management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qjxlq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Renáta Vychodilová
- Oponent: Mgr. Zora Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha