Pavla Nedbalová

Master's thesis

Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů

The influence of social media marketing on young millenials
Abstract:
Diplomová práce se zabývá trendem využívání marketingu na sociálních sí-tích pro komunikaci směrem ke generaci mileniálů a jeho reálným dopadem, kon-krétně na trhu čokoládových cukrovinek. Práce je rozdělena na tři části – teoretic-kou, metodologickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány důleži-té pojmy, jako jsou sociální sítě, mileniálové či influenceři. Na závěr je také popsán …more
Abstract:
The diploma thesis deals with trend of using social media marketing for communication to the generation of millenials and its real impact, specifically on the chocolate confectionery market. The thesis is divided into three parts – theore-tical, methodological and practical. In the theoretical part are characterized impor-tant concepts, such as social sites, millenials or influencers. At the end also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2020
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78743