Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů – Pavla Nedbalová
Pavla Nedbalová
Diplomová práce
Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů
The influence of social media marketing on young millenials
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendem využívání marketingu na sociálních sí-tích pro komunikaci směrem ke generaci mileniálů a jeho reálným dopadem, kon-krétně na trhu čokoládových cukrovinek. Práce je rozdělena na tři části – teoretic-kou, metodologickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány důleži-té pojmy, jako jsou sociální sítě, mileniálové či influenceři. Na závěr je také popsán …víceAbstract:
The diploma thesis deals with trend of using social media marketing for communication to the generation of millenials and its real impact, specifically on the chocolate confectionery market. The thesis is divided into three parts – theore-tical, methodological and practical. In the theoretical part are characterized impor-tant concepts, such as social sites, millenials or influencers. At the end also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Chocolate Confectionery market analysis - United Kingdom
Alexandra Kiš Bandiová -
Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice
Ingrid Oboňová -
Čokoládové hmoty a možnosti jejich uplatnění při výrobě funkčních cukrovinek
Helena Kölblová -
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Eva Konečná -
Světový trh kakaa a čokolády
Martina Voborníková -
Chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými cukrovinkami v České republice
Ingrid Oboňová -
Uvedení nové čokoládové tyčinky na český trh a její marketingová podpora
Vojtěch Kubricht -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková