Petra MAJDLOCHOVÁ

Diplomová práce

Komparace rozvoje výtvarné tvořivosti dětí intaktních a dětí s lehkou mentální retardací v MŠ

A Comparison of the Art Creativity Development of Intact Children and Children with Mild Mental Retardation in a Kindergarten
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jaká je míra tvořivosti tří dětí předškolního věku s diagnózou lehké mentální retardace v porovnání se třemi dětmi intaktními. Dále pak zjistit, jak se tato tvořivost změní po době šesti měsíců, během níž jsem s dětmi prováděla deset výtvarných setkání, zaměřených na rozvoj výtvarné tvořivosti. K tomuto zjištění jsem použila Urbanův figurální test tvořivého myšlení, Dočkalův …více
Abstract:
The aim of this work is to determine level of creativity of three preschool children with mild mental retardation in comparison with three intact children. It also investigates how this creativity will change after six months, when I performed with children ten creative meetings focusing on the development artistic creativity. To find out I used Urban´s Figural Test For Creative Thinking, Dočkal´s …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAJDLOCHOVÁ, Petra. Komparace rozvoje výtvarné tvořivosti dětí intaktních a dětí s lehkou mentální retardací v MŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta