Specifika indického trhu a jeho význam pro značku Škoda – Petr Kopič
Petr Kopič
Bakalářská práce
Specifika indického trhu a jeho význam pro značku Škoda
Specificity of Indiam market and it´s role for branch Škoda
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je posouzení místních specifik indického trhu a dopad těchto specifik pro ŠKODA AUTO a.s..Jejím cílem je zejména zhodnocení stavu indického trhu osobních automobilů v blízké minulosti, pozici ŠKODA AUTO a.s. na tomto trhu. Jako jeden ze stěžejních faktorů úspěšné lokalizace výroby je poukázáno na stabilitu lokální ekonomiky. Pro dobré pochopení problematiky je …víceAbstract:
The main theme of this bachelor´s thesis is to review the local specifics of the Indian market and their impact o ŠKODA AUTO a.s.The objective of this work is mainly to assess the situation of passenger cars on the Indian market in the recent past and the position of SKODA AUTO on this market. The paper points out that one of the crucial factors that lead to successful production localization is the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Specifics of Spain and Recommendations for Incoming Students
Alexandra SLÁDKOVÁ -
Taboos and Cultural Specifics of Indigenous Peoples in Australia and America
Gabriela Bajáková -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková -
Kulturní specifika různých národů a vliv na globální ekonomické vztahy - INDIE
Marcela Tesaříková -
Inter-kulturní komunikace - specifika business komunikace v Indii
Lucie Tomčová -
Kulturní specifika a jejich vliv na mezinárodní obchod Indie
Nicola Sandhu Timpelová -
Obchodní a kulturní specifika Indie
Michaela Šrámová -
Obchodní a kulturní specifika Indie
Petra Schánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva