Ing. Dominika Rosová
Bakalářská práce
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firm's Development
Abstract:
The subject of thesis ,,Strategy of a Firms Development”, that you actually hold in your hands, is strategic analysis of a selected company with emphasis on micro and macro analysis and proposal of steps leading to development of company. The theoretical part of the work deals with the subject strategy and analysis of internal and external environment. The practical part is dedicated to a particular …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce ,,Strategie rozvoje firmy“, ktorú práve držíte v rukách, je strategická analýza vybraného podniku s dôrazom na mikro a makro analýzu a návrh krokov vedúcich k rozvoju spoločnosti. V teoretickej časti sa zameriavam na pojem stratégia a rozbor jednotlivých analýz vnútorného a vonkajšieho okolia. V praktickej časti sa venujem konkrétnemu podniku, ktorý bližšie priblížim v rámci …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xkucf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Translation from the field of social sciences with a commentary and glossary
Michaela BEDNAŘÍKOVÁ -
Kommentierte Übersetzung der publizistischen Texte: aus dem Covid-Pressespiegel
Štěpánka SVEJKOVSKÁ -
The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez.
Ivan Nebogin -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Projektování marketingové strategie na vybraný produkt
Lukáš Kunovský -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Baby-led weaning
Nina Arpášová