Využití neuro-vývojových terapií ve školním prostředí pro snížení projevů ADHD – Barbora KOPIŠŤOVÁ
Barbora KOPIŠŤOVÁ
Bakalářská práce
Využití neuro-vývojových terapií ve školním prostředí pro snížení projevů ADHD
The use of neurodevelopmental therapies at school to reduce the manifestations of ADHD
Anotace:
Bakalářská práce je teoretickým shrnutím aktuálních poznatků o problematice ADHD a o neuro-vývojové terapii. Obsahuje terminologické vymezení této poruchy, stručný historický vývoj pojmu ADHD a zasazení ADHD do systému nemocí v MKN-10. V práci je popsána etiologie a symptomatologie ADHD a její variabilita v závislosti na věku a pohlaví, komorbidita ADHD s dalšími chorobami, diagnostika osob s ADHD …víceAbstract:
The bachelor thesis is a theoretical summary of current knowledge on the issue of ADHD and neuro-developmental therapy. It contains the terminological definition of this disorder, a brief historical development of the term ADHD and the classification of ADHD in the disease system in ICD-10, the etiology and symptomatology of ADHD and its variability depending on age and sex, comorbidity of ADHD with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Radka Hájková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPIŠŤOVÁ, Barbora. Využití neuro-vývojových terapií ve školním prostředí pro snížení projevů ADHD. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí
Barbora KOPIŠŤOVÁ -
Využití Neuro-vývojové stimulace u dítěte mladšího školního věku s vývojovou dyspraxií v ergoterapii
Iva FROŠOVÁ -
Využití Neuro-vývojové stimulace ve školním prostředí u dětí mladšího školního věku
Lucie Petríková -
Vliv neurovývojové terapie na dítě s narušenou komunikační schopností
Jana MIRONOVA TABACHOVÁ -
Diagnostika ADHD v dospělosti
Karolína ŠTÍPSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva