Ecolabelling - tržně orientovaný nástroj – Lucie Vyklická
Lucie Vyklická
Master's thesis
Ecolabelling - tržně orientovaný nástroj
Anotácia:
Seznámení se dvěma systémy environmentálního značení v ČR (Ekologicky šetrné výrobky a Produkty ekologického zemědělství) a jejich vzájemné srovnání. Výsledky průzkumu provedeného mezi spotřebiteli o jejich informovanosti ohledně těchto značení. Několik návrhů vhodných pro větší rozvoj trhu s Ekologicky šetrnými výrobky.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2006
- Vedúci: Petr Šauer
- Oponent: Alena Hadrabová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Hospodářská politika a správa / Národní hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Výukový program - ekologicky šetrný spotřebitel
Petra JIRÁČKOVÁ -
Dopad výroby a spotřeby ekologicky šetrných oděvů na životní prostředí
Sandra Trejtnarová -
Vývoj certifikace ekologicky šetrných výrobků a služeb na území EU
Andrea Holíková -
Marketingová analýza ekologicky šetrných výrobků
Hana Volfová -
Marketingová analýza uvedení nového ekologicky šetrného výrobku na trh vyrobeného ze sběrového papíru.
Jana Melecká -
Marketingová analýza podmínek nezbytných pro uvedení ekologicky šetrného výrobku na vybraný segment trhu.
Kristýna Rojíčková -
Ekologicky šetrné služby v hotelnictví
Kateřina VOLAVKOVÁ -
Ekologicky šetrné budovy - identifikace perspektiv pro zvýšení poptávky po dřevě a dřevařských výrobcích
Tereza Uhrová