Komunikační plán fitness studia Vibrogym – Veronika Hrabálková, DiS.
Veronika Hrabálková, DiS.
Bakalářská práce
Komunikační plán fitness studia Vibrogym
The Communication Plan of Fitness Studio Vibrogym
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navržení a vypracování komunikačního plánu pro fitness studio Vibrogym se zaměřením na nově plánované rozšíření služeb ke konci roku 2015. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů jako marketingová komunikace a její proces, integrovaná marketingová komunikace, analýza konkurence, PEST a SWOT analýza, komunikační plán a jeho jednotlivé části. Praktická část je soustředěna …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to suggest and create a communication plan for fitness studio Vibrogym, which is focused on its newly planned expansion of services at the end of year 2015. The theoretical part deals with the explanation of terms such as marketing communication and its process, integrated marketing communication, competitor analysis, PEST and SWOT analysis, communication plan and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrabálková, Veronika. Komunikační plán fitness studia Vibrogym. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Komunikační plán knižního vydavatelství
David Šohaj -
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Aneta Urbanová -
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Tereza Tomsová -
Komunikační plán pro vybraný e-shop
Hana Šťastná -
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Kateřina Večerková -
Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Petra Myslikovjanová