Veronika Zárubová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé

Marketing communication of baby and infant food division Nestlé
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení komunikačních aktivit divize dětské a kojenecké výživy Nestlé se specializací na značku BEBA v České republice za pomocí analýzy současného stavu, srovnání s konkurencí a využití kvantitativního a kvalitativního výzkumu trhu a odtud odvodit doporučení pro marketingovou komunikaci divize v dalším období. Pomocí dvou kvantitativních a jednoho kvalitativního …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the communication activities of the Nestlé Infant Nutrition division, specializing in the BEBA brand in the Czech Republic by analysing the current state, comparing it with the competition and using quantitative and qualitative market research in order to derive recommendations for the division´s marketing communications for the next period. In two quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Lýdie Urbánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77120