Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé – Veronika Zárubová
Veronika Zárubová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé
Marketing communication of baby and infant food division Nestlé
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení komunikačních aktivit divize dětské a kojenecké výživy Nestlé se specializací na značku BEBA v České republice za pomocí analýzy současného stavu, srovnání s konkurencí a využití kvantitativního a kvalitativního výzkumu trhu a odtud odvodit doporučení pro marketingovou komunikaci divize v dalším období. Pomocí dvou kvantitativních a jednoho kvalitativního …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the communication activities of the Nestlé Infant Nutrition division, specializing in the BEBA brand in the Czech Republic by analysing the current state, comparing it with the competition and using quantitative and qualitative market research in order to derive recommendations for the division´s marketing communications for the next period. In two quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77120
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Lýdie Urbánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77120
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aditiva v dětských výživách
Nikol Horáková -
HILIC separace nukleových bází, nukleosidů a nukleotidů na kapilárních kolonách
Natálie Hochmanová -
Analýza a návrh komunikační strategie značky Hami se zaměřením na kojenecká mléka
Khanh Linh Nguyenová -
Posouzení nutriční kvality rostlinných a živočišných lipidů pomocí indexů atherogenicity a trombogenicity
Markéta Blažková -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Interakce bifidobakterií a klostridií ve střevní mikrobiotě kojenců
Blanka Krausová -
Výživa a další charakteristiky dětí do 1 roku věku
Radka NOVOTNÁ -
Problematika výživy kojenců a batolat
Sabina SVOBODOVÁ