Marketingový mix společnosti Dřevomonta – Bc. Iva Konečná, DiS.
Bc. Iva Konečná, DiS.
Diplomová práce
Marketingový mix společnosti Dřevomonta
Marketing mix for company Dřevomonta
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem. Teoretická část definuje marketingový mix a jeho nástroje produkt, cenu, místo, propagaci, lidi. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu vybrané firmy, SWOT analýzu a sestavení návrhů na nový marketingový mix.Abstract:
This dissertation surveys marketing mix. Theoretical part describes marketing mix and its tools - product, location, promotion, people. Practical part focuses on current marketing mix analyse of selected company, SWOT analyse and proposal of new marketing mix.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/w8yx5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Dana Růžičková
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov