Christian JÁNSKÝ

Bakalářská práce

Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství

VISUAL IDENTITY of a BOOK STORE/BOOK PUBLISHER
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na knihu jakožto svébytný objekt v kontextu 21. století, v rámci návrhu vizuálního stylu knižního nakladatelství -- fiktivního, avšak koncipovaného s maximálním důrazem na jednoduchost případné realizace. Teoretická část-vyjma krátkého úvodu do historie-analyzuje problematiku moderního nakladatelství a hledá existující (potenciálně) konkurenční řešení na trhu. Středobodem praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis studies the book as a relevant object in the context of 21th century -- through the process of designing a visual identity of a fine book publisher. Although fictional, the project is conceived to be as realistic as possible (in case of an actual production). The theoretical part is-apart from a brief introduction to the history of bookmaking-analysing the specifics of a modern …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Václav Skácel

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JÁNSKÝ, Christian. Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.