Christian JÁNSKÝ

Bachelor's thesis

Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství

VISUAL IDENTITY of a BOOK STORE/BOOK PUBLISHER
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na knihu jakožto svébytný objekt v kontextu 21. století, v rámci návrhu vizuálního stylu knižního nakladatelství -- fiktivního, avšak koncipovaného s maximálním důrazem na jednoduchost případné realizace. Teoretická část-vyjma krátkého úvodu do historie-analyzuje problematiku moderního nakladatelství a hledá existující (potenciálně) konkurenční řešení na trhu. Středobodem praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis studies the book as a relevant object in the context of 21th century -- through the process of designing a visual identity of a fine book publisher. Although fictional, the project is conceived to be as realistic as possible (in case of an actual production). The theoretical part is-apart from a brief introduction to the history of bookmaking-analysing the specifics of a modern …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JÁNSKÝ, Christian. Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Visual Communication

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.