Role image ve volebních kampaních v České republice: stranická image ČSSD – Zuzana Kolaříková
Zuzana Kolaříková
Bachelor's thesis
Role image ve volebních kampaních v České republice: stranická image ČSSD
The role of image in the electoral campaigns in the Czech Republic: ČSSD party´s image
Abstract:
Tato případová studie analyzuje stranickou image České strany sociálně demokratické. Primárně je práce zaměřena na roli image ve volebních kampaních. Nejprve přináší teoretický souhrn problematiky politické komunikace. Následně se zaměřuje na fenomén public relations a image. Poukazuje na význam politického marketingu při vytváření stranické image. Součástí práce je i analýza volebních kampaní České …moreAbstract:
This is a case study analyses of the Czech Social Democratic Party´s image. This thesis primarily concentrates on the election campaign´s role in developing its image. At first it brings a theoretical summary of political communication. Subsequently, it focuses on the phenomenon of public relations and image. It shows how political marketing during a campaign generates the party´s image. One part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: Eva Bradová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLAŘÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Role image ve volebních kampaních v České republice: stranická image ČSSD}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Filozofická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/y1j3td/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / field:
Politologie / Politologie a evropská studia
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights