Možnosti expanzie spoločnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraničné trhy – Dana Vrablová
Dana Vrablová
Bakalářská práce
Možnosti expanzie spoločnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraničné trhy
Možnosti expanzie spoločnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraničné trhy
Anotace:
Možnosti expanze společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s. na zahraniční trhyAbstract:
Possibility of penetration on international markets and business methodsAbstract:
Možnosti expanie 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/10060
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
- Vedoucí: Miroslav Žebrák
- Oponent: Tomáš Klíma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/10060
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Onboarding a adaptace zaměstnanců ve společnosti 2N Telekomunikace a.s.
Barbora Krejčí -
The Use of PMBoK Guide. Case study - 2N Telekomunikace a.s. company
Mariia Gabelko -
Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Marek Chládek -
Získávání zaměstnanců ve společnosti 2N Telekomunikace a.s.
Oldřich Stejskal -
Ocenění čistého obchodního majetku společnosti 2N Telekomunikace, a.s.
Petr Procházka -
Proces získávání kontaktů s obchodní příležitostí ve vybrané společnosti a jeho
Marek Chládek -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská