Martina Žarnaiová
Diplomová práce
Marketing finančných služieb
Marketing finančních služeb
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci na českém bankovním trhu z hlediska investování do marketingové komunikace. Efektivnost investování do marketingové komunikace je sledována z hlediska povědomí zkoumaných bank, konkrétně recognition, recall a Top Of Mind. Tato práce se skládá ze tří částí. První část poskytuje teoretický základ a podklady k uskutečnění analýzy. Zahrnuje cíle …víceAbstract:
The objective of this master thesis is to analyze the contemporary situation on the Czech banking market in terms of investments into marketing communications. The efficiency of investments into marketing communications is analyzed in terms of awareness of banks surveyed, namely recognition, recall and Top Of Mind. This master thesis consists of three parts. The first part provides theoretical background …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať súčasnú situáciu na českom bankovom trhu z hľadiska investovania do marketingovej komunikácie. Efektívnosť investovania do marketingovej komunikácie je sledovaná z hľadiska povedomia skúmaných bánk, konkrétne recognition, recall a Top Of Mind. Táto práca pozostáva z troch častí. Prvá časť poskytuje teoretický základ a podklady k uskutočneniu analýzy. Zahrňuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29983
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Tomáš Křížek
- Oponent: Vladislav Vacek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29983
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání značky na bankovním trhu
Jana Benešová -
Vnímání značky Pandora na trhu šperků
Eliška Hadrbolcová -
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
Eva Albrechtová -
Vnímání značky na bankovním trhu
Jana Benešová -
Vnímání značky Pandora na trhu šperků
Eliška Hadrbolcová -
Finanční gramotnost klientů společnosti Partners Financial Services, a.s.
Nikola Tolarova -
Strategická a finanční analýza firmy Mercedes Benz Financial Services ČR, s.r.o.
Veronika Syurdo -
Finanční a strategická analýza Mercedes-Benz Financial Services Česká republika, s.r.o.
Kristýna Bajerová