Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu – Dominika Stará
Dominika Stará
Bakalářská práce
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Socially-ethical aspects of sports advertising and sponsoring
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce pojednává o problematice sociálních médií, sportu obecně, sportu prezentovaném na sociálních sítích a v televizním médiu. Práce se zaměřuje také na marketing, sportovní marketing a sponzoring. V práci je nastíněn sponzoring na sociálních sítích a jak tento svět sociálních médií a sponzoringu funguje. V této práci je také nastíněna problematika sebelásky k vlastnímu tělu a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of social media, sport, presentation on social networks and television media. The thesis is also focused on marketing, sports marketing and sponsoring. The thesis is to get social networking sponsorship and it works like this world of social media and sponsorship. In this work it is necessary to deal with the issue of self-love for one's own body and the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ht6it/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí
Markéta Vymazalová -
Etické aspekty sociální sítě Facebook
Veronika Sodomová -
Negativní psychologické aspekty při používání sociálních sítích
Tereza Malinová -
Strategické záměry a kulturní aspekty: Sociální sítě v českých hokejových klubech
Daniela Vodičková -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Pozitivní aspekty a rizika vybraných sociálních sítí pohledem jejich uživatelů
Leopold Blažek -
Bezpečnostní aspekty sociálních sítí
Daniel Mizerák -
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Elen Ingerlová