Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu – Dominika Stará
Dominika Stará
Bachelor's thesis
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Socially-ethical aspects of sports advertising and sponsoring
Abstract:
Abstrakt Bakalářská práce pojednává o problematice sociálních médií, sportu obecně, sportu prezentovaném na sociálních sítích a v televizním médiu. Práce se zaměřuje také na marketing, sportovní marketing a sponzoring. V práci je nastíněn sponzoring na sociálních sítích a jak tento svět sociálních médií a sponzoringu funguje. V této práci je také nastíněna problematika sebelásky k vlastnímu tělu a …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of social media, sport, presentation on social networks and television media. The thesis is also focused on marketing, sports marketing and sponsoring. The thesis is to get social networking sponsorship and it works like this world of social media and sponsorship. In this work it is necessary to deal with the issue of self-love for one's own body and the concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ht6it/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Etické aspekty marketingu knihoven s využitím elektronických sociálních sítí
Markéta Vymazalová -
Etické aspekty sociální sítě Facebook
Veronika Sodomová -
Negativní psychologické aspekty při používání sociálních sítích
Tereza Malinová -
Strategické záměry a kulturní aspekty: Sociální sítě v českých hokejových klubech
Daniela Vodičková -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Pozitivní aspekty a rizika vybraných sociálních sítí pohledem jejich uživatelů
Leopold Blažek -
Bezpečnostní aspekty sociálních sítí
Daniel Mizerák -
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Elen Ingerlová