Projekt vytvoření nového produktu temné turistiky v Brně – Bc. Hana Krausová
Bc. Hana Krausová
Diplomová práce
Projekt vytvoření nového produktu temné turistiky v Brně
Project of a New Product Focusing on Dark Tourism in Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením nového produktu temné turistiky v Brně. Práce se dělí na část teoretickou, analytickou a projektovou. V rámci teoretické části je zpracována odborná literatura temné turistiky, produktu cestovního ruchu a podrobně rozepsány analytické metody použité v práci. Součástí analytické části je analýza současného stavu a návštěvnosti v Brně a analýza temných památek v Brně …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the creation of a new product of dark tourism in Brno. The paper is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part is developed professional literature of dark tourism, the product of tourism and the analytical methods used in the work are elaborated in detail. The analytical part includes an analysis of the current state and attendance in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krausová, Hana. Projekt vytvoření nového produktu temné turistiky v Brně. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vinařský cestovní ruch v CHKO Pálava
Maříková Maříková -
Vliv vinařské turistiky na cestovní ruch města Znojma
Alena Blahová -
Filmový cestovní ruch v České republice, zaměřený na Karlovarský, Jihočeský a Středočeský kraj.
Klára Kudrličková -
Wellness turistika jako možnost rozvoje cestovního ruchu ve Strakonicích
Jaroslava KOUBOVÁ -
Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika
Aneta KOUDELKOVÁ -
Pěší turistika ve vybraném regionu z pohledu turistického značení
Uljana Petrunecka -
Analýza trhu pro vybraný segment cestovního ruchu - vodní turistika
Aneta KOUDELKOVÁ