Bc. Sergey Khmelinin

Master's thesis

Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services

The Promotion of the intensive pre-study Czech language Courses in Zlin on the international Market of educational Services
Abstract:
The thesis addresses an existing business problem of promotion of intensive pre-study Czech language courses of Tomas Bata University in Zlin on the international market of educational services. The first part of the thesis deals with theoretical extraction covering the following related issues: international educational services market, Czech higher education market, marketing in higher education …more
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá současným obchodním problémem, který se týká podpory intenzivních přípravných studijních kurzů českého jazyka na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, které jsou nabízeny na mezinárodním trhu vzdělávacích služeb. První část práce je teoretická a zahrnuje několik otázek: mezinárodní trh vzdělávacích služeb, český trh vyššího vzdělání, marketing v oblasti vysokoškolského vzdělání …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Khmelinin, Sergey. Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe