Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON – PBA Sabina Sigmundová
PBA Sabina Sigmundová
Master's thesis
Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON
The Project of Innovation of Marketing Communication of the company AVON
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh implementace inovace marketingové komunikace společnosti AVON. Jejím cílem bylo na základě teoretických poznatků, analýzy kontextu, vlastního výzkumu a analýzy současného stavu komunikačních kanálů společnosti navrhnout inovaci marketingové komunikace, která by měla vést k zintenzivnění používání aplikace prodejci Avon a tím i ke zlepšení obchodních výsledků společnosti …moreAbstract:
The topic of the Master´s thesis is a proposal for implementing an innovation of the marketing communication of the AVON company. Its goal was to propose a marketing communication innovation, based on theoretical knowledge, context analysis, own research, and analysis of the current state of the company's communication channels, which should lead to more intensive use of the application by Avon sellers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIGMUNDOVÁ, Sabina. \textit{Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/y1xibd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sigmundová, Sabina. Projekt inovace marketingové komunikace ve společnosti AVON. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace kosmetického studia na sociálních sítích
Sofie Ciprijánová -
Marketingová komunikace kosmetického salonu
Zuzana Kadlecová -
Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris
Yana Boronina -
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
Denisa Hradcová -
Marketingová komunikace značky proti akné La Roche Posay společností L´Oréal
Leyla Talybova -
Návrh marketingové komunikace pro kosmetický salon
Jana Lazáriková -
Analýza marketingové komunikace kosmetické firmy
Aneta Sikorová -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace
Kateřina Pejšová