Cenová politika vybraných obchodních jednotek – Bc. Stanislava Zabranská
Bc. Stanislava Zabranská
Bakalářská práce
Cenová politika vybraných obchodních jednotek
Anotace:
V této bakalářské práci je zpracovaná cenová politika obchodních jednotek Albert hypermarket, Tesco, Kaufland a Lidl. Všechny zmíněné obchodní jednotky jsou na území města Písek. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická část a praktická část. V teoretické části jsou vysvětleny teoretické pojmy, které utvářejí cenovou politiku, cena, způsoby cenové tvorby, strategie a faktory cenu ovlivňující a …víceAbstract:
In this bachelor thesis is analyzed the pricing policy of business unit Albert hypermarket, Tesco, Lidl and Kaufland. All of these business units are in the town Písek. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part explains the theoretical concepts that shape the pricing policy, the price, methods of pricing, strategies and factors influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jijd9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslava Tročilová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie vybraných obchodních jednotek
Michal Stejskal -
Porovnání cenové strategie vybraných obchodních jednotek
Žaneta Maroušková -
Politika daňových rajov
Marko Galbavý -
Analysis of the difference of the harmonised index of consumer prices and the national consumer price index in the Czech Republic
Václav Vrabec -
The Role of Oil Price Fluctuation on Russian Macroeconomic Indicators
Kristina Tiron -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products
Eliska Brabencova