Bc. Andrea KOUBKOVÁ

Bakalářská práce

Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.

Education of Call Center Employees in ATODA Telemarketing, spol. s. r.o.
Anotace:
Cílem této práce je popis a analýza čtyř-fázového vzdělávacího systému ve firmě ATODA Telemarketing. V první kapitole ujasním základní terminologii týkající se těchto čtyř fází, v druhé kapitole popíšu call centrum, jeho personální složení a vzdělávání operátorů. Poté zjištěné teoretické poznatky aplikuji na firmu ATODA Telemarketing a zanalyzuji jejich systém vzdělávání.
Abstract:
The aim of this paper is to describe and analyze the four-phase education system in ATODA, Telemarketing. In the first chapter I will clarify the basic terminology settling on these four phases, in the second chapter I will describe the call center, its staff composition and operators education. Then the theoretical findings which I found I will apply to ATODA Telemarketing and analyze their education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Zveřejnit od: 29. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Hana Bartoňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOUBKOVÁ, Andrea. Vzdělávání pracovníků call centra firmy ATODA Telemarketing, spol. s.r.o.. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses y1zghc y1zghc/2
29. 3. 2011
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
14. 8. 2013
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.